Tävlingar

Tävla med vänner och njut av golfens spänning

Ge dig själv en utmaning och tävla med andra medlemmar för spännande golfupplevelser och möjligheten att förbättra ditt spel. Det är en fantastisk möjlighet att testa din skicklighet, njuta av tävlingsatmosfären och skapa minnen som varar för livet på vår klubb. Kom och bli en del av våra tävlingar idag!

Torsdagsgolf

Varje torsdag bjuder vi in till Torsdagsgolfen, en spännande tävling där medlemmar samlas för att njuta av golf och gemenskap.

Efter tävlingen presenterar vi dagens resultat och poängtabellerna. Varje vecka erbjuder vi olika spelformer för variation och utmaning.

Mer information om kommande tävlingar kommer inom kort!

Tävlingskalender

Här hittar du alla tävlingar för säsongen. Anmäl dig enkelt via Min Golf, där även anmälning-, start- och resultatlistor finns tillgängliga. Vid direktanmälan i GIT Tävling hämtas kontaktinformation och handikapp från GIT:s medlemsregister för bekvämlighet, vilket sedan lagras som fristående spelarinformation i GIT Tävling.