Välkommen som medlem

Bli en del av gemenskapen på Lundsbergs Golfklubb med vårt förmånliga medlemskap! Njut av en välkomnande atmosfär och gratis träning på vår vackra bana under sommarsäsongen. Upplev golf på en ny nivå hos oss!

• Första året som fullvärdig medlem kostar endast 1800 kr.
  • Nybörjare som blir fullvärdiga samma år som de tar grönt kort betalar också 1800 kr (kursen är 800 kr + 1000 kr).
  • Gamla medlemmar i LGK får betala 1800 kr om de inte varit medlemmar de senaste fem åren.
  • Fullvärdiga seniorer betalar spelavgift, medlemsavgift och SGF-avgift.
  • Passiva medlemmar betalar enbart medlemsavgift.
  • Juniormedlemmar har medlemsavgiften inkluderad i spelavgiften.

Medlemsavgifter

• Spelavgift - 1418 kr
  • SGF-avgift - 182 kr

Börja spela golf!

Börja spela golf med utbildningar på Lundsbergs Golfklubb, passande för både barn och vuxna. Kurserna är praktiska och täcker allt från golfslagsövningar till viktiga golfvett och regler. Efter avslutad kurs får du möjlighet att erhålla ditt Gröna Kort.

Grönt kort

• Nu blir det lättare att börja spela golf!

Från och med säsongen 2012 presenterar SGF (Svenska Golfförbundet) och anslutna golfklubbar en ny utbildning för att ta grönt kort. Fokus på nya utbildningen är att det nu ska bli lättare att snabbt komma ut på golfbanan och spela.

Lundsbergs Golfklubb erbjuder utbildningar för Dig som vill börja spela golf.