Gäster

145 kr

100 kr

Betala greenfee

Värmlandsgreenfee gäller alla dagar i veckan hos oss! Medlemmar i Karlskoga GK och Degerfors golf får spela på Värmlandsgreenfee.

Betalning: Swish eller kort.

Spelare som spelar utan att ha betalat greenfee kommer att avvisas från banan och måste betala en avgift som motsvarar dubbla den ordinarie greenfeen, samt rapporteras till sin hemmaklubb.

Bokningsregler

Tidsbokning är inte möjligt hos oss; vi använder bollränna som finns vid klubbhusets entré.

Placera en boll i rännan för att markera din grupps plats i kön. När er boll är först i rännan är det er tur att spela!

Lundsbergs Golfklubb
- där spelet möter naturen

Ställplatser

Kombinera ditt golfäventyr med komfortabelt boende på Lundbergs GK, där vi erbjuder fyra ställplatser för husbilar och husvagnar, belägna direkt vid våra natursköna fairways.

Bokar gör du enklast via bokningskalendern lite längre ner här på sidan, bara att du väljer önskat in- och utcheckningsdatum så ser du direkt vilka platser som finns tillgängliga under din önskade vistelse.

Betalning

Betala via Swish: 123-512 85 17
Alternativt i klubbhuset.
Ange vid betalning: registreringsnummer, incheckningsdatum och ställplatsnummer (exempel: ”ABC123 3/7 Nr 3”).

In- och utcheckning

Incheckning: Från kl. 14.00.
Utcheckning: Före kl. 13.00.
I mån av plats kan in- och utcheckning ske när som helst på dagen. Om golfspel sker på avresedagen, vänligen flytta ekipaget till vår vanliga parkering innan ni slår ut.

Faciliteter och tillgångstider

Omklädningsrum och dusch: Kl. 07.00-21.00.
WC: Tillgängligt dygnet runt.

Avbokningar och ändringar

Hanteras via e-post: info@lundsbergsgk.com eller telefon:+46(0)703476676.
Avbokningar måste göras minst 24 timmar före incheckning för att undvika full debitering plus en faktureringsavgift på 50 kr.

Priser

200 kr/natt.
I priset ingår tillgång till el, omklädningsrum, dusch, och WC.

Övrigt

Golfspel på utcheckningsdagen bör vara avslutat före kl. 14:00.
Vi förbehåller oss rätten att flytta ekipage mellan ställplatser vid behov.

Hitta hit

Lundsbergs Golfklubb är belägen i Lundsberg, strax norr om Kristinehamn. Kör längs väg 26 norrut från Kristinehamn eller söderut från Filipstad och följ sedan skyltningen mot Lundsberg.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.